obslugovuvannya-ukrai-nskoyu-movnii-ombudsmen-poki-ne-otrimuvav-skarg

Обслуговування українською: мовний омбудсмен поки не отримував скарг

 • 17328 переглядiв

“Поки що на нашу адресу не надійшло жодного порушення, й ми відчуваємо, що свідомість тих, хто займається та працює у сфері обслуговування, відповідає чинному законодавству”, — сказав Кремінь.

На запитання, чи допомагають представники Офісу Омбудсмена в областях контролювати дотримання вимог, Кремінь відповів: “У нас ще не має представників у регіонах, натомість мої представники Уповноваженого відповідають за основні сфери, в тому числі за сферу обслуговування, але на їхню адресу повідомлень про порушення поки що не надходило”.

Також він зазначив, що за дотриманням вимог про обслуговування споживачів українською мовою слідкують представники Уповноваженого із захисту державної мови та Держпродспоживслужба.

Нагадаємо, з 16 січня українська мова стає мовою обслуговування споживачів в Україні як єдина державна.

Так, з 16 січня 2020 року набула чинності стаття закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.

А уже з 16 січня 2021 року вся сфера обслуговування має перейти на українську мову, обслуговування будь-якою іншою мовою може здійснюватися лише на прохання клієнта.

Відзначимо, що порушення таких норм означатимуть для закладів адміністративні штрафи — від 200 до 700 неоподатковуваних мінімумів (від 3400 до 11 900 грн). Ці зміни набудуть чинності лише у липні 2022 року.

У Верховній Раді зареєстровано законопроект, яким пропонується скасувати норму про штрафи для сфери послуг, якщо вона не перейде на українську з 16 січня.

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    США ввели нові санкції проти Куби

     • 14589 переглядiв

    Німеччина передала РФ протоколи допиту Навального

     • 12209 переглядiв

    У Києві врятували собаку, який провалився під лід: відео

     • 25242 переглядiв