За його словами, документ “пробуксовує” через відсутність політичної волі розвивати водний транспорт в Україні.
"Було кілька законопроектів, альтернативних, в тому числі, від інших політсил і депутатів. Як на мене, наш законопроект блокують, тому що немає політичної волі розвивати водний транспорт", - каже він.
На переконання Лабазюка, вітчизняна водна галузь досить перспективна.
"Відродження галузі дозволить розвантажити основні дороги і залізницю від транспорту, в першу чергу - аграрного. Аграрії у розвитку водного транспорту також зацікавлені, бо це здешевить логістику для сільськогосподарських підприємств, які возять вирощену продукцію у порти", - додав він.
Документ унормовує будівництво водного транспорту в Україні. Законодавець пропонує пільги для національного виробника, однак не виключає можливості імпорту транспорту з-за кордону.
"Ми з розумінням підійшли до того, що збудувати повноцінний і в достатній кількості водний транспорт в Україні за один день ми не зможемо. Тому і пропонуємо альтернативний варіант, згідно з яким логістичні компанії можуть придбати водний транспорт за межами України, ввезти його в Україну, на тимчасовій або постійній основі. Однак зазначу, що пільгові умови в законопроекті передбачені, в першу чергу, для вітчизняного виробника. До слова додам, що в Україні є заводи і підприємства, які не лише будують, а й ремонтують водний транспорт. І це - надважливо, бо це буде приносити кошти до бюджету", - розповів нардеп.
Лабазюк каже, що прийняття законопроекту запустить український водний транспорт в реальну роботу. І додає, що проект напрацьовувався і узгоджувався профільними асоціаціями.
Нагадаємо, Мінінфраструктури заявило про відродження річкового флоту. Минулого року міністр Владислав Криклій звільнив зі скандалом керівника “Українського Дунайського пароплавства” (УДП) Дмитра Чалого і призначив туди Олексія Хомякова. Останньому вдалося вивести держпідприємство у прибуток вже у першому кварталі 2020 року. Також виявлено низку схем, за якими колишнє керівництво штучно банкрутувало УДП. Зокрема за часи Чалого було вкрадено у держпідприємства 32 баржі вартістю 5 млн дол.