Деталі
За даними дослідження, яке провели на замовлення компанії, з’ясували, що дівчатка впевненіше граються з різними іграшками. Водночас 71% опитаних хлопчиків боялися, що з них глузуватимуть, якщо вони гратимуться “іграшками для дівчаток”.
“Батьки більше бояться, що їхніх синів, а не доньок, дражнитимуть за те, що вони граються з іграшками, пов’язаними з іншою статтю”, — сказала Мадлен Ді Нонно, виконавча директорка Інституту Джини Девіс, який проводив дослідження.
Дослідження також засвідчило, що хлопчиків частіше заохочують займатися спортом, а дівчаток — танцями, модою та кулінарією.
“Якщо дівчатка не граються з Lego або іншими конструкторами, вони не розвивають просторові навички, які допоможуть їм у майбутньому. Якщо ляльки не нав’язують хлопчикам, тоді вони втрачають навички виховання”, — зазначила професор, нейробіолог і автор книги “Гендерний мозок” Джина Ріппон.
Інститут Джини Девіс також з’ясував, що батьки обох статей оцінили чоловіків як “креативніших”. Також респонденти у шість разів частіше думали про вчених і спортсменів як про чоловіків, а не як про жінок, і більше ніж у вісім разів частіше вважали інженерів чоловіками.
На тлі таких показників опитування директор з маркетингу Lego Group Джулія Голдін оголосила, що компанія більше не маркуватиме іграшки “для дівчаток” і “для хлопчиків”, а товари на сайті розподілятимуть за інтересами.
“Наше завдання зараз — заохочувати хлопчиків і дівчаток гратися з наборами, які раніше традиційно вважали для них невластивими”, — додала Голдін.
В опитуванні взяло участь понад 7 тис. батьків та дітей із Китаю, Чехії, Японії, Польщі, Росії, Великої Британії і США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Конструктори LEGO розкрили елементи сюжету нового “Бетмена”