komandir-reysu-moskva-simferopol-poyasniv-rishennya-sadzhati-na-kukurudzyane-pole

Командир рейсу Москва-Сімферополь пояснив рішення саджати літак на кукурудзяне поле

 • 14562 переглядiв

“Багато хто говорить, що герой, але, чесно кажучи, я себе героєм анітрохи не відчуваю, тому що виконував те, що повинен був виконати: рятував літак, пасажирів, екіпаж”, — сказав він.

На прес-конференції, трансляція якої велася на російському ТБ, Юсупов розповів, як прийняв рішення посадити літак на поле з прибраним шасі. “Думки були тільки про те, як, по-перше, не допустити падіння, а потім, коли вже падіння було неминуче, як можна м’якше посадити літак”, — заявив Юсупов.

За його словами, за півтори-дві хвилини, що пройшли після злету, рішення про те, як проводити посадку, змінювалося декілька разів. Спочатку, після того як з ладу вийшов лівий двигун літака, льотчик планував розвернути машину і повернутися в Жуковський, однак, після того як потужність почав втрачати і правий двигун Airbus, від цього плану довелося відмовитися.

“Я планував набрати певну висоту, на ній затриматися, обробити відмову, правильно розрахувати все, але, як виявилося, часу було зовсім мало... Я прийняв рішення не випускати шасі, тому що це було безпечніше для посадки”, — сказав Юсупов.

“Були і інші варіанти, але добре, що ми їх не зробили. Тому що ми сіли без кренів, з нормальним кутом тангажу, як можна м’якше пом’якшили. Якби були інші спроби повернення, я не знаю, чим би це могло закінчитися”, — додав перший пілот.

Варто нагадати, що кількість постраждалих у результаті аварійної посадки рейсу Москва-Сімферополь зросла до 74 осіб.

Українські Національні Новини

Кримінал та НП

    Популярні

    Новини по темі

    Британія заборонила експорт підводних апаратів у РФ

     • 10741 переглядiв

    МЗС РФ пояснило висловлювання Лаврова про передачу Курил

     • 13906 переглядiв