Нью-Делі інвестує сотні мільйонів доларів у створення мережі доріг, тунелів та аеродромів вздовж спірного кордону з Китаєм. Активізація робіт розпочалася після кривавих зіткнень у 2020 році в долині Галван, які виявили критичну логістичну вразливість індійської армії. Про це повідомляє WSJ, пише УНН.
Деталі
Ключовим проєктом є тунель Зоджіла вартістю понад 750 мільйонів доларів, що розташований на висоті 3500 метрів. Він має забезпечити цілорічне сполучення з регіоном Ладакх, який зазвичай відрізаний снігопадами на шість місяців. Також відкрито авіабазу Мудх-Ньома, здатну приймати важкі транспортні літаки C-130J за 30 кілометрів від лінії розмежування.
Бюджет Організації прикордонних доріг Індії зріс з 280 мільйонів доларів у 2020 році до 810 мільйонів у 2025-му. За цей період загальні військові витрати країни збільшилися майже на 60%, сягнувши 80 мільярдів доларів.
Зміна оборонної доктрини
Протягом десятиліть Індія уникала будівництва доріг у Гімалаях, вважаючи непрохідні гори природним бар'єром. Проте перевага Китаю в мобільності військ змусила Нью-Делі переглянути підхід.
Це була разюча зміна в мисленні. Ми зрозуміли, що нам потрібно змінити наш підхід загалом
Попри зусилля, Індія не ставить за мету повністю наздогнати Пекін за обсягами інфраструктури. Колишній командувач Північного командування генерал-лейтенант Діпендра Сінгх Худа підкреслив складність забезпечення високогірних постів: "Це масштабна логістична вправа, яка проводиться регулярно щороку. Це треба підняти на той стовп на чиємусь плечі".
Ризики ескалації
Аналітики зазначають, що розширення присутності обох сторін у раніше непатрульованих зонах підвищує ризик нових конфліктів.
Обидві сторони виходять у райони, що виходять за межі тих, де вони зазвичай патрулюють. Тому зростає ймовірність того, що ці дві сили зіткнуться одна з одною
• 9980 переглядiв
• 13464 переглядiв
• 2602 переглядiв
• 9992 переглядiв
