Що відомо
Такий медіа-продукт — це колаборація з білоруською компанією Wanna, що займається створенням додатків з використанням доповненої реальності. Наприклад, в додатку Wanna Kicks можна приміряти віртуальну одяг або годинник.
Щоб взути такі кросівки, потрібно зайти в мобільний додаток Gucci або Wanna Kicks, а потім вибрати і купити їх. У додатку Gucci кросівки коштують 12 доларів, в Wanna Kicks — 9.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Christian Dior та Gucci відмовляться від дуже худих моделей
Алгоритми програм визначать місце розташування ніг в кадрі і “намалюють” на них цифрові кросівки.
Цитата
“Через п’ять або, може бути, 10 років досить велику частину доходів модним брендам будуть приносити цифрові товари, — заявив глава Wanna Сергій Архангельський. — Наша мета як компанії полягає в тому, щоб фактично замінити фотографії продуктів чимось більш привабливим і наближеним до шопінгу в офлайні”.