"Залізничним транспортом у нас перевозиться приблизно 63% всіх вантажів. Тому стан залізничних доріг обов'язковий і вкрай важливий для економіки країни. Тому що, підкреслюю, 63% вантажів, які переміщуються - для потреб економіки. Це як хребет, основа транспортної системи країни", - розповів Ткачов.
Він упевнений, що поганий стан залізничного полотна приводить до швидкісних обмежень, що не може не відбиватися на виробничих показниках, тому його ремонт так само важливий, як повсюдне будівництво та оновлення автомобільних доріг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна зупиняє "вагонний мотлох" із РФ і скорочує термін експлуатації вагонів.
"Ремонтувати інфраструктуру так само важливо, як і ремонтувати дороги. Це навіть більше для економіки, тому що залізничний транспорт перевозить в основному експортні вантажі. Ось, наприклад, якщо говорити предметно, найбільше ми заробляємо від експорту аграрної продукції, там більше 40% - експорт аграрної продукції, зерно, масло і так далі. Так ось, близько 60% потрапить у порти за допомогою залізничного транспорту. Теж саме можна говорити про руду, гірничо-металургійний комплекс, метали, а там всі 90% доїжджають до портів: і далі на експорт - залізницею. Тому від стану залізниці дуже залежить експортний потенціал країни", - підсумував експерт.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив про демонополізацію вантажних перевезень на "Укрзалізниці". За його словами, із моменту запуску експерименту про допуск приватних локомотивів на шляхах УЗ, ще 13 компаній виявили бажання стати учасниками проекту.
Також він заявив про закупівлю 100 нових пасажирських вагонів.