Чорна п’ятниця — день, коли за хорошими знижками можна придбати безліч товарів. Щоб чорна п’ятниця залишила приємні враження, важливо знати про те, що робити, якщо придбаний товар у чорну пʼятницю виявився неякісним? Порадами поділився омбудсман Дмитро Лубінець у Telegram, пише УНН.
Лубінець нагадує, що в першу чергу варто звернути увагу на те, що говорить закон "Про захист прав споживачів". Відповідно до закону споживачі мають право:
- обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний;
- повернення можливе протягом 14 днів (не рахуючи для покупки), якщо товар не використовувався і зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
- завжди зберігайте чек! Якщо ж товар ви купили товар в інтернет-магазині, то видається електронний розрахунковий документ.
Однак, тут варто мати на увазі, що існує затверджений перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню. Це, наприклад, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
У випадку, якщо продавець відмовляється повернути або обміняти товар, Лубінець рекомендує звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Також можете написати звернення до нашої інституції, яка здійснює парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина, в тому числі й стосовно виконання державою своїх обов’язків щодо захисту прав споживачів.
Нагадаємо
Правоохоронці попереджають про активізацію шахраїв під час розпродажів Чорної п'ятниці. МВС надало рекомендації щодо захисту від шахрайських схем та дій у разі обману.