“На цей момент першочерговими питаннями є фінансування, стадія готовності проекту та ситуація із документацією щодо землевідведення”, — зауважив Лавренюк.
Він уточнив, що наразі розглядається три варіанти фінансування будівництва ВКАД: за рахунок Державного бюджету, залучення міжнародних інвесторів або на умовах концесії.
“Необхідно якнайшвидше вирішити всі проблемні питання і розпочати будівництво першої черги ВКАД. Це дозволить розвантажити та зберегти дороги Києва, зменшить кількість ДТП у місті, сприятиме посиленню України як транзитної держави та розвитку інфраструктури Київської області”, — додав заступник міністра інфраструктури.
Нагадаємо, за словами екс-міністра ЖКГ Олексія Кучеренко, поки в Україні не буде запроваджено найжорстокішу відповідальність для керівників автодорожніх компаній, українцям не варто розраховувати на якісні дороги.