За даними цих джерел, в ФАУ прийшли до попереднього висновку про те, що компанія Boeing при початковій сертифікації літаків серії 737 MAX не попереджала авіарегулятора про катастрофічні наслідки будь-якого збою MCAS. У зворотному випадку процедура перевірки надійності цієї системи велася б набагато ретельніше і довше. У підсумку фахівці ФАУ провели таку перевірку поверхово, марно довірившись Boeing.
Відповідно до публікації, ця інформація стане головною темою на слуханнях у підкомітеті з торгівлі, науки і транспорту нижньої палати Конгресу США 15 травня. На слухання запросили виконуючий обов’язків глави ФАУ Деніел Елуелл. Він в кінці березня підтвердив комітету з торгівлі, науки і транспорту Сенату, що ФАУ передало частину своїх повноважень Boeing щодо здійснення нагляду над сертифікацією MCAS.
Раніше стало відомо, що Boeing більше року приховувала проблему з оповіщенням про неполадки датчиків на 737 MAX.