a-bezugliy-podilivsya-sekretami-uspishnogo-zapusku-novogo-alkogolnogo-brendu

А.Безуглий поділився секретами успішного запуску нового алкогольного бренду

 • 14047 переглядiв

Також, він підкреслив, що не менш важливим індикатором успішності бренду є off-take, або те, як продукт йде з полиці.

"Якщо говорити про ринок горілки, то найважливіший індикатор - це скільки компанія змогла додатково заробити на запуск нового бренду. Дуже важливий баланс частки ринку і маржі. Як я говорив раніше, ми задоволені лончем (алкогольного бренду - ред.) Arctica, і зараз основне завдання, над якою працює і маркетинг, і продаж, - зберегти темпи зростання. Найважливішим індикатором також є off-take, або те, як продукт йде з полиці", - сказав О.Безуглий.

На думку експерта, для успішного запуску алкогольного бренду необхідно дотримуватися наступних 5 рекомендацій:

1. Знайти потенційну нішу.
2. Розробити позиціонування, яке буде зрозумілим і привабливим для споживачів.
3. Не економити на дизайні.
4. Адекватно підійти до плану продажу і ресурсів для його виконання.
5. Не обманювати споживача в очікуваннях якості продукту.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, український горілчаний бренд Arctica в Берліні визнали найкращим.

Українські Національні Новини Економіка
    Популярні
    Новини по темі
    Недіюче кафе горіло на Оболоні у Києві

     • 11954 переглядiв

    У НАБУ вважають, що М.Мартиненко може впливати на суддів

     • 13172 переглядiв

    ЄС прагнутиме стабілізувати стосунки з Туреччиною

     • 10945 переглядiв

    Протестувальники перекрили головну вулицю Кропивницького

     • 8116 переглядiв

    Правоохоронці запобігли провокаціям в Одесі на 2 травня

     • 11052 переглядiв

    На трасі Кубка України з мотокросу виявили гранатомети

     • 13640 переглядiв