Розвиток “Укрзалізниці” стримують кадри - експерт

Розвиток “Укрзалізниці” стримують кадри - експерт

Київ  •  УНН

 • 16366 перегляди

КИЇВ. 21 вересня. УНН. Багаторічне непрозоре призначення на керівні посади в “Укрзалізницю” людей, які захищали інтереси приватного бізнесу та підтримували корупційні схеми, є однією з наріжних проблем кадрової політики державного підприємства. Про це УНН розповів економічний експерт Віктор Медвідь.

“Основний негативний фактор — це кадрова політика в „Укрзалізниці“. Всі інші фактори практично не мають значення і завжди є наслідком кадрової діяльності. Там ще є питання вертикальної інтеграції щодо дотримання маркетингової політики, відсталості щодо ІТ і якості — це все наслідок відсутності мотивації працювати в Укрзалізниці, кадрова проблема”, — розповів експерт.

Одним із негативних аспектів кадрової політики Віктор Медвідь вважає слабких менеджерів на місцях і засилля на “Укрзалізниці” посад із дублюючими функціями.

“Проблема в тому, що корупція — це колективна річ, і для того, щоб реалізовувати якісь корупційні схеми потрібно таких же корупціонерів набирати на всі ланки. За геометричною прогресією кожен корупціонер керує 10-20 корупціонерами на низу, які не дають „Укрзалізниці“ розвиватися”, — зазначив також експерт.

Серед державних підприємств, які показують гарний приклад збільшення ефективності та фінансових результатів, Віктор Медвідь назвав “Укрпошту”, що почала показувати позитивні зміни за допомогою вдалої кадрової політики.

Нагадаємо, місяць тому головою “Укрзалізниці” призначено Володимира Жмака. Міністр інфраструктури Владислав Криклій поставив перед ним три головні завдання: швидкі і жорсткі управлінські рішення, високі фінансові показники та цифровізація сервісів.

“Перед Жмаком завдання перше: швидкі управлінські рішення і переформатування у команді. Коли ми знаємо, що людина — негідник, його повинні виганяти швидко і жорстко, а не чекати службових перевірок по три рази. Неефективний — розлучаємося. Тут потрібно бути байдужим і жорстким управлінцем, який має єдиного замовника — це держава, і фінансове благополуччя компанії. Що стосується антикризової програми. УЗ повинна повернути свої докризові фінансові показники. Ми прибираємо дублюючі функції, прибираємо адміністративний персонал, який сам не знає, чим він займається. Безумовно, це не стосується базового персоналу, який повинен працювати, і ми їх будемо захищати — це соціально священна місія держави”, — заявив Криклій.

Жмак своєю чергою вже анонсував “зачистки” задубльованих та управлінських посад, якими необґрунтовано перенасичена Укрзалізниця.