Забудовник розповів про особливості роботи відділів продажів

Забудовник розповів про особливості роботи відділів продажів

Київ  •  УНН

 • 8800 перегляди

КИЇВ. 2 липня. УНН. Професіоналізм співробітників і вдале місце розташування - важливі, але далеко не єдині фактори, що впливають на успішність роботи відділу продажів забудовника. Про особливості роботи відділів продажів ХК "Київміськбуд" розповіла директор Департаменту продажів і маркетингу Тетяна Маркова, повідомляє УНН з посиланням на прес-службу компанії.

У компанії ретельно контролюють рівень роботи співробітників і якість комунікації з покупцем.

"Компанією був створений відділ якості для контролю комунікацій продавців з потенційними покупцями. Відділ якості вибірково аналізує кілька консультацій протягом контрольного періоду на відповідність стандартам компанії. Результати даного аналізу включені в систему мотивації, тобто впливають на розмір оплати продавця. Це дозволяє підтримувати високий рівень якості обслуговування клієнтів", - розповіла Маркова.

У "Київміськбуді" високо цінують професіоналізм співробітників, вважаючи його запорукою успіху. У той же час Маркова відзначає, що в сфері продажів значення мають і людські якості.

"Значення людських якостей в сфері продажів зростає в міру збільшення бюджету покупки, так як рішення про угоду на великі суми вимагає довіри між сторонами", - вважає директор департаменту холдингу, відзначаючи, що комбінація професійних і людських якість буде вирішальною.

"Київміськбуд" працює над нововведеннями і створенням зручного для клієнта сервісу. Не бояться використовувати новітні технології.

"У відділах продажів компанія прагне використовувати максимум особливостей, які будуть зручні клієнтам. Одним з останніх стало відкриття відділів продажів не тільки на місці будівництва, але і в районах з високою прохідністю потенційних клієнтів (наприклад, відділ продажів по вул. Великій Васильківській поруч з метро Площа Льва Толстого). У частині відділів продажів встановлені touch-панелі (великий екран, на якому зручно розглядати об'єкти будівництва), використовуються 3D окуляри (з їх допомогою можна "побувати" у своїй новій квартирі), встановлено макети житлових будинків (дозволяє чіткіше уявити своє майбутнє житло)", - розповіла Маркова.

Але іноді бувають і заперечення з боку клієнтів і у відділах продажів до цього ставляться з розумінням: клієнтам надають всі відповіді на питання, надають необхідну інформацію, аргументують і доходять згоди.

Якщо говорити про Компанію, то "Київміськбуд" заснований в 1955 році, нагадала Маркова, і клієнти знають, що купивши квартиру в компанії з такою репутацією, вони точно отримають ключі і документи на власність.