Комерційна дочка ФФУ торгує статусом “Преміум-спонсор Національної збірної з футболу”
Київ • УНН
КИЇВ. 11 червня. УНН. “Укргазбанк” скупився у “комерційної дочки” ФФУ на понад півмільйона гривень. Про це свідчать відомості порталу ProZorro, передає УНН.
Так, ТОВ “ФФУ Маркетинг”, що є однією з дочірніх комерційних компаній Федерації футболу України, виграло тендер із надання рекламних послуг ПАТ “АБ "Укргазбанк".
Розкриття тендерних пропозицій відбулося ще наприкінці липня 2017 року.
ТОВ “ФФУ Маркетинг” при цьому було єдиною компанією, що брала участь у тендері. Таким чином, запропонувавши ціну у 600 тис. грн, комерційна дочка ФФУ здобула “перемогу” у тендері із “надання рекламних послуг” українському банку.
Згідно із текстом укладеного між Замовником та Виконавцем договору, ТОВ “ФФУ Маркетинг” за 600 тис. грн надало “Укргазбанку” статус “Преміум-спонсор Національної збірної України” на контрактний період до 31 серпня 2018 року. В цьому власне і полягають “рекламні послуги”. Додатково “ФФУ Маркетинг” в рамках договору має готувати рекламні матеріали про Замовника (“Укргазбанк”) під час підготовки та проведення певних футбольних матчів.
Нагадаємо, що за процедурою закупівель в одного гравця, ТОВ “ФФУ Маркетинг” нещодавно освоїло 25 млн грн зі столичного бюджету: на “формування позитивного іміджу України під час проведення футбольного фіналу ЛЧ УЄФА”.
Також нагадаємо, у Київраді закликали внести комерційну “дочку” ФФУ у чорний список підрядників та взагалі заблокувати компанії (ТОВ “ФФУ Продакшн”) доступ до тендерних процедур.