"Наша основна діяльність — це надання аеронавігаційних послуг. Проте протягом тривалого часу компанія здійснювала непрофільну діяльність — за більшістю напрямків переважно збитково. Одним із таких кейсів був проект нашої авіакомпанії — "Украерорух". Насправді, це єдина в Україні авіакомпанія, у флоті якої — спеціально обладнані літаки-лабораторії, що виконують льотні перевірки наземних засобів радіотехнічного забезпечення та світлосигнального обладнання. Однак протягом останніх років цей проект для підприємства був збитковим", - розповів він.
Ярмак наголосив, що завдяки антикризовим заходам "Украероруху" вдалося повністю трансформувати цей збитковий проект.
"Ми вдихнули в авіакомпанію друге життя. Один із літаків повернули з технічного обслуговування, яке тривало понад рік, підписали договори на виконання льотних перевірок практично в усіх аеропортах України, провели структурні зміни у команді. Зараз один із літаків перебуває у ПАР, де здійснюється робота у межах міжнародного контракту, другий — працює в Україні. Вже є напрацювання стосовно укладання угод з аеропортами Молдови, Вірменії та інших країн", — розповів очільник "Украероруху".
Раніше міністр інфраструктури України Владислав Криклій заявив, що не дивлячись на кризу авіаційної галузі у всьому світі, пов’язану з пандемією COVID-19, Україна продовжує роботу із розширення переліку країн, з якими співпрацюємо в авіаперевезеннях.
Нагадаємо, Кабмін підтримав ратифікацію протоколу про повітряне сполучення між Україною та Катаром.