“Підійшла до кінця вікова історія колії японського типу, яка підтримувала розвиток російського Сахаліну ще з часів, коли острів входив до складу Японії”, — пише автор.
За його словами, в цьому місяці завершаться роботи по розширенню колії японського типу до російських стандартів з метою збільшення логістичних можливостей.
“У 75-ту річницю закінчення Другої світової війни зникають сліди Японії, які проявлялися, в тому числі, і в залізниці”, — поскаржився Коянагі.
За часів, коли острів належав Японії, колія залізниці становила 1 067 міліметрів (у Росії — 1520 міліметрів).
У 2003 році почалася комплексна перебудова: реконструювали сотні кілометрів головного ходу, побудували десятки нових мостів і водопропускних труб, модернізували системи сигналізації, централізації і блокування, внутрішні лінії зв’язку, впровадили нові технології для підвищення якості обслуговування клієнтів і пасажирів.
Як писав УНН, МЗС Японії повернуло в офіційні документи положення про повернення Курильських островів.