Так, 16 січня 2020 року, через шість місяців з дня набрання чинності ЗУ "Про забезпечення функціонування української мови як державної", набувають чинності норми статті 32 цього закону. Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами.
Згідно зі змінами, передбаченими у законі, за даними пресслужби ВР:
- уся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою;
- телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Євросоюзу, поряд із державною мовою, можуть розміщувати рекламу офіційними мовами ЄС;
- друковані ЗМІ, що видаються однієї з офіційних мов ЄС, можуть розміщувати рекламу цією ж мовою;
- порушення цих положень тягне за собою адміністративний штраф у розмірі 200-300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (3400-5100 гривень). Якщо порушення вчинене вперше, то може бути просто попередження.
Нагадаємо, 16 липня 2019 року в Україні набув чинності закон про мову.