“Основна причина, за версією слідства, порушення правил безпеки при виконанні перевантаження судів”, — сказав старший слідчий Краснодарського слідчого відділу на транспорті Південного слідчого управління на транспорті СК Росії Вазген Кіносьян.
Як повідомили раніше в російській прес-службі, активна фаза пошуково-рятувальної операції завершена, гасіння судів буде продовжено. Для запобігання загрози вибуху їх корпусу охолоджуються з пожежних установок аварійно-рятувального судна “Рятувальник Демидов” і буксира-рятувальника “Меркурій”. Забруднення навколишнього середовища і загроза судноплавству відсутні. Врятовані моряки відправилися на батьківщину.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На танкерах у Чорному морі після пожежі зберігається загроза вибуху
Нагадаємо, пожежа на танкерах “Маестро” і “Канді”, що належать турецькій компанії, виникла 21 січня у районі Керченської протоки. За попередніми даними, інцидент стався під час перевантаження палива з одного судна на інше. На борту “Канді” перебували 17 осіб, з них дев’ять — громадяни Туреччини, вісім — Індії. На борту “Маестро” перебували 15 осіб, у тому числі громадяни Туреччини та Індії. Врятувати вдалося 12 людей, знайдені тіла десяти, пошуки ще десяти моряків тривають.
Як повідомляв УНН, 25 січня у Росморрічфлоті заявили, що пошукова операція у районі Керченської протоки в Чорному морі, де горять два іноземні танкери, була завершена, шансів знайти зниклих моряків живими немає.