Так, зазначається, що план заходів, розроблений з урахуванням зауважень Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації і Міністерства фінансів, має на меті вирішення невідкладних завдань щодо забезпечення роботи Реєстру декларацій у 2017 році, під час другого етапу е-декларування.
Відповідно до проекту, НАЗК має отримати прямий доступ до інформації з державних реєстрів та інформаційних баз даних, таких, як Державний реєстр актів цивільного стану, Єдиний реєстр довіреностей та Спадковий реєстр.
Найближчим часом проект розпорядження буде поданий в установленому порядку для проведення правової експертизи до Міністерства юстиції України.
Як повідомляв УНН, НАЗК підготувало роз’яснення для аудиторів, які перевірятимуть звітність політпартій.