Укрзалізниця продовжує відновлювати роботу свої онлайн-сервісів після масштабної кібератаки - відсьогодні доступний особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго. Про це національний перевізник повідомив на своїй сторінці в Telegram, передає УНН.
Деталі
"Укрзалізниця разом з партнерами продовжують відновлювати вантажні онлайн-сервіси після кібератаки. Відсьогодні вже доступний особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго з сервісом оформлення перевізних документів. Втім, ще недоступна можливість здійснювати перевезення за електронною накладною. Тож перевезення тимчасово здійснюються за паперовими накладними", - ідеться у повідомленні.
"Відновлення роботи "Автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями" вже на завершальному етапі", - додали у пресслужбі УЗ. Там додали, що планують її запустити до 9 квітня.
Після відновлення цієї системи, як вказано, стануть доступні наступні функції:
- контроль за балансом коштів на особових рахунках (оперативне сальдо);
- видача переліків списання коштів з особових рахунків відправників;
- надання інформації з дислокації вантажних вагонів на мережі АТ «Укрзалізниця»;
- планування перевезень.
"Кількість сервісів на е.Портал УЗ-Карго поступово буде збільшуватися. Зокрема, сервіси з підписання договорів та ведення претензійно-позовної роботи очікуються в другій декаді квітня", - зазначається у повідомленні.
Усі важливі новини та зміни щодо організації перевезень вантажів, як вказано, будуть оприлюднюватися на е.Портал УЗ-Карго.
Нагадаємо
В Укрзалізниці оголосили про початок повернення користувачам квитків, що були втрачені внаслідок масштабної кібератаки.
