Як зазначає видання, освітня ініціатива, яка носить назву Reach Every Reader (“Дотягнися до кожного читача”), розрахована на п’ять років. У її рамках університети планують створити мережевий інструмент, який дозволить визначити навчальні заклади, учні яких відчувають найбільш серйозні труднощі при читанні, встановити, у чому полягає їх причина, і запропонувати методи, які зможуть застосувати викладачі та батьки для підвищення навичок читання дітей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Twitter заблокувала ще понад тисячу “пропагандистських акаунтів”
Нагадаємо, рішення керівництва соціальної мережі Facebook показувати користувачам менше відеороликів призвело до того, що користувачі проводять там тепер на 50 мільйонів годин в день менше. Про це напередодні заявив засновник і очільник Facebook Марк Цукерберг.