Всі намагаються додати до складу алкогольного напою гліцерин, цукор, сухарі та інші шкідливі для здоров'я людини добавки.
Саме тому, за словами експерта, платформа горілчаного бренду Arctica - це чистота.
"Для початку зазначу, що платформа бренду Arctica - це чистота. Аналізуючи ринок української горілки, можна побачити, що, на жаль, споживачеві все складніше знайти чисту класичну горілку, яка складається з двох компонентів - води і спирту. Це пов'язано з тим, що такий продукт нелегко зробити питним. Всі намагаються додати до складу гліцерин, цукор, сухарі і т.д. Ці добавки негативно впливають на організм і загрожує наслідками. Ми вирішили створити продукт без будь-яких пом'якшувачів і зробити горілку для людей, які хочуть споживати чистий продукт. Після тривалого періоду розробки і маси дегустацій ми можемо стверджувати, що технологам вдалося зробити чисту горілку, яка добре п'ється", - розповів він.
А.Безуглий також зазначив, що на прикладі бренду "Рідна Роса", компанія переконалася в тому, що категорія горілки без пом'якшувачів затребувана українцями.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, український горілчаний бренд Arctica в Берліні визнали "Української Горілкою року 2017".