“Антимонопольний комітет України закликає ПрАТ „Одеський коньячний завод“ відмовитися від поширення на етикетках своєї продукції позначень, які можуть бути сприйнятими споживачами як інформація про іноземне походження напоїв”, — зазначено в повідомлені АМКУ.
Мова йде про вироби підприємства “Шампанське України" з назвами „GRANDE FRANCE“ (ГРАНДЕ ФРАНСЕ) брют”, “Шампанське України „GRANDE FRANCE“ напівсухе”, “Шампанське України напівсолодке”, “Напій винний ігристий з фруктово-ягідним екстрактом рожевий “ГРАНДЕ ФРАНСЕ РОЗЕ”.
“Сукупність текстової та графічної інформації, розміщеної на етикетках напоїв, може викликати у споживача враження про те, що зазначена продукція має відношення до Республіки Франція”, — пояснюють в АМКУ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт: рекомендації АМКУ у боротьбі зі псевдогрузинським алкоголем неефективні
Так само декілька місяців тому Антимонопольний комітет звернувся з обов’язковими рекомендаціями до українських виробників коньяків припинити поширення на етикетках та у рекламі позначень, які можуть ввести в оману споживачів, вказуючи на псевдогрузинське походження напоїв.
Тоді Антимонопльний комітет вимагав від виробників (ТОВ “Атлантіс” (ТМ “Аджарія”), ТОВ “Лоцмен” (ТМ “Азнаурі”), ТОВ “СП Аквавінтекс” і ТОВ “Українська дистрибуційна компанія” (ТМ “Гудаурі”) протягом 10 днів прибрати зі своїх “коньяків” будь-яку асоціацію з нібито іноземним походженням товару.
Проте попри суворі рекомендації АМКУ виробники цих напоїв і надалі вводять споживача в оману, видаючи свою продукцію за “грузинську” та продовжуючи її реалізацію в Україні, зокрема, на таких онлайн-платформах як Rozetka.
Раніше УНН писав, що українці обурені якістю псевдогрузинського коньяку “Aznauri”.