ombudsmen-dav-poyasnennya-pro-movu-obslugovuvannya-u-kavyarnyakh-chi-supermarketakh-z-sichnya

Омбудсмен дав пояснення про мову обслуговування у кав'ярнях чи супермаркетах з січня

 • 21303 переглядiв

“З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів — українська! Відповідно до статті 30 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної“, всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою”, — зазначає він.

За словами мовного омбудсмена, у супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б не був споживач  — обслуговування має бути українською.

“Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою”, — додав Кремінь.

"У разі порушення твоїх прав на отримання інформації та послуг українською мовою звертайся до Уповноваженого із захисту державної мови", - додав мовний омбсудсмен.

Нагадаємо, раніше Кремінь заявляв, що з переходом навчання на дистанційну форму, скарг про порушень Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” в частині застосування державної мови в освітньому процесі побільшало. 

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Сіярто поскаржився у НАТО на Україну

     • 17392 переглядiв

    Світові ціни на нафту продовжили зниження

     • 13196 переглядiв