“28 березня Кабінет міністрів України затвердив постанову “Деякі питання щодо звітності зі збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, яка визначає форму та порядок подання звітів нотаріусами про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування”, — сказано у повідомленні.
Тепер, нотаріуси щокварталу, до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, зобов’язані подавати органам Пенсійного фонду України звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомості та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за затвердженою формою.
Нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомості здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.
При посвідченні договорів купівлі-продажу нерухомості нотаріус перевіряє сплату покупцем збору та витребовує відповідні документи.
Форма звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна містить інформацію про кількість укладених договорів купівлі-продажу, вартість такого майна та суму сплаченого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Нагадаємо, у 2017 році на ринку нерухомості було укладено рекордну за останні 5 років кількість угод купівлі-продажу.