Деталі
Управління Суецького каналу утримувало контейнеровоз Ever Given з 29 березня — дня, коли його змогли зняти з мілини. Причиною цього послужила суперечка про компенсацію економічних збитків, до яких призвів цей інцидент.
Однак тепер власники каналу розповіли, що 7 липня на “урочистій церемонії” підпишуть угоду про врегулювання спору. Глава Управління каналу Осама Рабі розповів, що як частину компенсації канал отримає буксир з силою тяги близько 75 тонн, інших деталей домовленості чиновник не назвав.
Осама Рабі також повідомив, що незважаючи на аварію Ever Given прибуток каналу за перші шість місяців 2021 року виявилася на 8,8% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Керівники Суецького каналу раніше вимагали від японської компанії Shoei Kisen, яка володіє контейнеровозом, 916 млн доларів. Ці кошти повинні покрити витрати на зняття судна з мілини, економічний збиток від блокування каналу і репутаційний збиток. Згодом канал погодився зменшити вимоги до 550 млн доларів.
Доповнення
У травні Управління Суецького каналу оголосило про початок днопоглиблювальних робіт, щоб розширити другу смугу руху каналом.
24 березня судно довжиною 400 метрів сіло на мілину і заблокувало рух в одному з найбільш завантажених транспортних шляхів у світі — Суецький канал, його відхилило від курсу сильним вітром.
Судно блокувало трафік товарів вартістю 9,6 млрд доларів щодня.
29 березня гігантський контейнеровоз Ever Given зняли з мілини і він відновив рух по водному каналу.