Деталі
"Щодо алкогольних напоїв мало що змінюється. Хоча тенденції існують. Є аксіома, про те, що українці споживають міцні напої — а саме горілки – більша частина. Саме тому виробники якісної горілки отримують найбільші долі ринку. Але водночас з 2010 року ми з вами маємо попит на слабоалкогольні напої, наприклад, вино. Ось споживання і виробництво пива в України спадало, але сухе вино і вино взагалі – зростало", - розповів експерт.
Дорошенко також зауважив дві панівні на українському алкогольному ринку останнім часом тенденції: попит на крафтову продукцію та різноманітні оригінальні новинки.
"Чому великі виробники пива втрачають? Саме через те, що українці постійно хочуть новеньке, і вони звертають увагу на маленьких виробників, на крафтову "нішову" продукцію. Але традиція до споживання міцних алкогольних напоїв українцями є сталою. Горілчані виробники зараз випускають все більше різноманітної горілки. Авторська продукція також має попит, особливо коли вона випускається невеликими партіями", - підсумував Дорошенко.
Доповнення
Зауважимо, що в Україні великим попитом користується крафтова горілка "Др. Житник" від лікеро-горілчаного заводу "Prime". У лімітованій колекції зі спеціального крафтового цеху виробник використовує виключно натуральні інгредієнти — мед, корінь калгану, цвіт липи та акації, зубрівку, при чому тільки українського походження, що купуються у перевірених постачальників.
Нагадаємо, Bloomberg однією з тенденцій останнього десятиліття назвав саме крафтовий алкоголь.
Раніше УНН писав, що до ТОП-5 вітчизняних виробників якісної горілки належать такі компанії: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Prime" (ТМ "Prime", "Др. Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").