glid-vzhe-peretvorivsya-na-alkogolniy-brend-ekspert

“Глід” вже перетворився на “алкогольний” бренд — експерт

 • 13837 переглядiв

"Глід” став брендом. Глід для ванн і глід-ліки. А нижче, на фото — Глід-лосьйон. Йому не потрібна реклама. Попит забезпечує наднизька ціна. 6,95 грн / 100 мл косметичного засобу міцністю 70% алк. дорівнюють 175 мл. горілки. Дві пляшечки вартують як 0,5 л. пива. 10 лосьйонів дорівнюють ціні 0,5 л. горілки. І без обмежень (на продаж, — ред.) за місцем, часом і віком. Без ліцензії.

У січні 2017 року виробництво пива впало на 11,6%, а горілки — на 18%. І я не здивований“, — зазначив він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні набирає популярності аптечний алкоголізм 

За словами експерта виявлений та заарештований правоохоронцями глід, це звичайно, добре, але в країні проблема високої доступності сурогатів залишиться не вирішеною.

“Проблема високої доступності сурогатів залишиться. Як залишається неврегульованим і обіг цих спиртовмісних сумішей. І якщо в країні не проявиться новий спалах алкоцида — то теж добре”, — додав він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, за словами генерального директора компанії Eastern Beverage Trading (ТМ “Medoff”, “Arctica”, “Рідна Роса”, “М’рная”, “Коктебель”) Ольги Івушкіної щороку українці споживають близько 24 млн декалітрів нелегального алкоголю. 

Українські Національні Новини

Здоров'я

    Популярні

    Новини по темі

    “Глід” вже перетворився на “алкогольний” бренд — експерт

     • 13837 переглядiв

    Активісти на Хрещатику почали громити відділення банку

     • 34916 переглядiв

    П.Порошенко зустрівся із добровольцями та роздав їм нагороди

     • 13776 переглядiв

    Нацбанк готовий виконати кабальні умови МВФ - С.Арбузов

     • 12835 переглядiв

    Більше півтисячі активістів зібрались на Майдані у Києві

     • 22450 переглядiв