Цього року лотерейний оператор “М.С.Л.” вперше став партнером Центру “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) ” в проведенні репрезентативного дослідження з впровадження українськими компаніями соціальної відповідальності.
12 квітня 2018 року у рамках конференції “Бізнес, що змінює країну ” були оголошені основні висновки. Загалом промоніторили близько 400 українських компаній. І таке тестування планують проводити кожні 5 років.
“Ми вважаємо, що це дуже важливо, коли в країні об’єднуються зусилля громадськості та бізнесу на користь суспільства. Для лотерей — це дуже природно. Девіз європейських лотерей — ” Give it back to society“, тобто: “Віддавати назад суспільству”. І дуже важливо, що люди, які грають в лотереї, знають, що кошти, які надходять від лотерей, спрямовуються на певні соціальні потреби“, — пояснив віце-президент компанії “М.С.Л.” Євген Власенко.
У “М.С.Л.” переконані, що лотерейний бізнес може компенсувати дефіцит державного фінансування у сфері розвитку культури нації. Цей тезис ліг в основу кейсу компанії, що був також представлений на конкурсі, фінал якого відбувся в рамках конференції.
“Цього року ми виставляли програму, пов’язану із підтримкою КМКФ „Молодість“. Це — найвидатніший за всю історію України кінофестиваль, який дав путівку в життя багатьом молодим представникам кіномистецтва”, — підкреслив Є.Власенко.
Всього в конкурсі взяли участь 28 компаній. Кейси учасників оцінювали міжнародні експерти. Окрім “М.С.Л.”, свої проекти представили такі гіганти вітчизняного бізнесу, як: “Нова пошта”, “Астарта”, “МХП”, “ДТЕК”, Coca-Cola“, Credi Agricol, Watsons, “Енергоатом”, “Фармак”.