facebook-posilit-pravila-publikatsiyi-reklami-schob-protistoyati-vtruchannyu-v-vibori

Facebook посилить правила публікації реклами, щоб протистояти втручанню в вибори

 • 14435 переглядiв

“Люди повинні знати, хто намагається вплинути на їх рішення, а ті, хто розміщує рекламу, не повинні приховувати, хто за неї платить, — йдеться в заяві. — Сьогодні ми оголошуємо про додаткові заходи, які будуть вжиті, щоб захистити виборчий процес і підготуватися до виборів в США в 2020 році”.

З середини вересня організаціям, які публікують рекламу, що містить інформацію про політику, вибори та інші суспільно важливі теми, потрібно буде надати додаткову інформацію, щоб отримати право розміщувати оголошення в соцмережі. Організаціям, пов’язаним будь-яким чином з урядом США, буде потрібно вказати ідентифікаційний номер платника податків, сайт, зареєстрований на американському державному інтернет-домені, або реєстраційний номер у Федеральній виборчій комісії. Після цього заявник отримає спеціальний знак “i”, який означає, що компанія задовольняє вимоги соцмережі, і зможе розміщувати рекламу. Для більш дрібних організацій також збережеться можливість публікувати оголошення, для цього їм потрібно буде надати службі підтримки телефонний номер, адресу корпоративної електронної пошти і сайт компанії.

Заходи з авторизації не торкнуться рекламодавців, що не зачіпають тему політики, законодавства і виборів. Тим, хто пропагує, наприклад, захист навколишнього середовища, не потрібно буде надавати додаткову інформацію.

Як писав УНН, на тлі протестів в Гонконзі Twitter та Facebook блокували сотні сторінок з Китаю.

Українські Національні Новини

Новини Світу

    Популярні

    Новини по темі

    Завтра відновить роботу столичний фунікулер

     • 14296 переглядiв

    ООС: бойовики 9 разів порушили режим тиші

     • 7633 переглядiв

    Обрали заступника голови комітету з питань свободи слова

     • 10112 переглядiв

    В Україні розпочала роботу Державна податкова служба

     • 62469 переглядiв