У США подали позов на великі харчові компанії, в якому звинувачують корпорації у продажу їжі, яка нібито викликає залежність у дітей. Зокрема йдеться про Kraft Heinz, Mondelez та Coca-Cola, пише УНН з посиланням на Reuters.
Деталі
Суд у США звинуватив великі харчові компанії у розробці та маркетингу "ультраоброблених" продуктів, які викликають звикання у дітей, викликаючи хронічні захворювання.
Позов був поданий Брайсом Мартінесом, жителем Пенсільванії, який стверджує, що у нього розвинувся діабет 2 типу та неалкогольна жирова хвороба печінки, діагностована у віці 16 років.
Серед компаній, на які подали позов опинилися Kraft Heinz, Mondelez, Coca-Cola, Post Holdings, PepsiCo, General Mills, Nestle, WK Kellogg, Conagra.
"Наразі немає узгодженого наукового визначення харчових продуктів, які пройшли ультраобробку", — заявила Сара Галло, старший віце-президент із товарної політики Асоціації споживчих брендів, промислової групи, що представляє виробників продуктів харчування та напоїв.
"Спроба класифікувати їжу як нездорову просто тому, що вона оброблена, або демонізувати їжу, ігноруючи її повний вміст поживних речовин, вводить споживачів в оману".
Останніми роками з’явилося більше доказів того, що харчові продукти з високою обробленістю призводять до хронічних проблем зі здоров’ям. Їжа, яку дослідники описують як "ультраоброблену", включає багато снеків, солодощів і безалкогольних напоїв, виготовлених із речовин, отриманих із цільних продуктів або синтезованих штучно.
Чинний комісар Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США Роберт Каліфф заявив, що ультраоброблена їжа, ймовірно, викликає залежність.
Роберт Ф. Кеннеді-молодший, обраний президентом Дональдом Трампом очолити Міністерство охорони здоров’я та соціальних служб США, розкритикував харчову промисловість і FDA за неспроможність регулювати її.
У позові Брайса Мартінеса стверджується, що харчові компанії давно знали, що їхні продукти шкідливі, і навмисно створювали їх так, щоб вони викликали якомога більшу залежність.
Позов містить претензії щодо змови, недбалості, шахрайського введення в оману та нечесної ділової практики. Він вимагає невизначену суму компенсаційних і штрафних збитків.
Нагадаємо
Coca-Cola видалила інформацію про обіцянку досягти 25% багаторазової упаковки до 2030 року. Замість цього компанія заявила про нові цілі щодо переробленого матеріалу в упаковці на рівні 35-40%.