Українських дітей мотивуватимуть до навчальних результатів та розвитку в застосунку "Мрія": для цього передбачили внутрішню валюту, інструменти гейміфікації та бонуси від бізнесів. Відповідну функцію презентував віцепрем'єр-міністр - голова Мінцифри Михайло Федоров, а також співкерівники "Мрії" під час виступу на EdTech-івенті від освітньої екосистеми Мінцифри та МОН, передає УНН.
У застосунку "Мрія" діти отримуватимуть вогники за кожне виконане завдання й підтримуватимуть ланцюжок активності - як у Duolingo. Ми вивчили найкращі практики й адаптували цю механіку до шкільного навчання. Вона допоможе формувати корисні звички, системність і регулярність. Тепер дітей затягуватимуть не ігри, а навчання і розвиток. Це не просто гейміфікація - це нова культура мотивації до знань
Він зазначив, що незабаром виконані завдання можна буде також надсилати вчителям на перевірку просто в застосунку.
У пресслужбі Мінцифри розповіли, що у застосунку "Мрія" діти матимуть "Мрійки" - внутрішню валюту за навчальні результати, крамничку зі скарбами - бонусами від українських бізнесів та віртуальні винагороди за домашні завдання, що допоможе у грайливій формі тримати фокус на регулярному виконанні домашніх завдань, вивченні нових тем та закріпленні шкільних знань.
"Мрійки" можна буде отримувати за навчальні результати й вивчення нового в застосунку та обмінювати в Крамничці на реальні заохочення, як-от квитки в кінотеатр, майстер-класи, VR-квести, курси з програмування, доступ до розмовних клубів з англійської тощо... "Мрійки" можна отримати зокрема за перегляд пізнавальних відео та проходження вікторин для закріплення знань - Кмітливок. Це короткі вікторини на шкільну та загальну тематику, адаптовані під різний вік, які спеціально розробили для школярів у "Мрії"
Нагадаємо
Президент України Володимир Зеленський заявив, що освітня цифрова платформа "Мрія" вже охоплює 40 шкіл у шести областях, і у 2025 році планується її масштабне розширення.
