"Украерорух до минулого року працював за українськими нормами, а завдяки тому, що минулого року він отримав сертифікат EASA, то тепер в частині організації повітряного руху можна сказати, що ми – члени ЄС. Тобто це одна з найбільш інтегрованих галузей в Україні щодо ЄС: технічно, організаційно і юридично", – розповів експерт.
Трескунов впевнений, що Украерорух і Державіаслужба провели ретельну та тривалу роботу для того, щоб довести перед авторитетним EASA свою здатність забезпечувати надійні послуги над акваторією Чорного моря на певній відстані від Криму, що є сигналом для всіх авіакомпаній відновити транзитне використання повітряного простору України.
"Коли EASA офіційно оголошує про безпечні повітряні маршрути, то для авіакомпаній це дуже авторитетно, тому що в світі є лише дві такі організації, які мають глобальний вплив: європейське EASA і американське FAA. Тому коли EASA робить висновок що було два дозволених маршрути, а тепер буде шість над Чорним морем, які Україна може організовувати, то це відкриває ворота для додаткових транзитів, яких з 2014 року Україні дуже не вистачає", – наголосив експерт.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що Агентство Європейського Союзу з безпеки польотів підтвердило високий рівень безпеки, яку гарантує Україна у повітряному просторі над Чорним морем. Розширення EASA повітряних маршрутів над чорноморською акваторією у черговий раз визнає ефективність заходів, які вжиті Украерорухом та авіаційною владою країни та спрямовані на зменшення існуючих ризиків для безпеки польотів.