"Експортна стратегія України на 2017-2021 роки складається з декількох елементів. Вона передбачає виконання, перш за все, таких завдань: створення сприятливих умов, що стимулюють торгівлю інноваціями та диверсифікацію експорту; розвиток послуг з підтримки бізнесу та торгівлі для підвищення конкурентоспроможності, насамперед, малих та середніх підприємств; зміцнення навичок і компетенцій підприємств для участі у міжнародній торгівлі", - зазначила Н.Микольська.
За її словами, найперспективнішими секторами, які зможуть наростити експорт у майбутні роки, є сектори, здатні сприяти інноваціям, сектори, що сприяють розвитку малого та середнього бізнесу, сектори з високим попитом на світових ринках. До них належать:
- Сектор харчової та переробної промисловості;
- Сектор інформаційних та комунікаційних технологій;
- Ремонт і обслуговування повітряних суден;
- Машинобудування;
- Сектор креативних послуг;
- Сектор туризму.
Згідно з Експортною стратегією, ринками у фокусі є: ЄС, Білорусь, Грузія, Бангладеш, ОАЕ, країни Африки, Саудівська Аравія, США, Швейцарія, Японія, Філіппіни, Таїланд, Туреччина та Ізраїль.
"Через агресію РФ ми втратили стратегічні ринки та 20% промвиробництва, через що за останні три роки втратили 30 млрд доларів українського експорту, тому наше завдання сьогодні допомогти експортерам. Має бути експортна амбіція - експорт наукомісткої та інноваційної продукції. Україна має не лише експортувати товар з доданою вартістю, але і наукомісткі та інноваційні послуги", - підкреслила Н.Микольська.
Нагадаємо, Кабмін схвалив Експортну стратегію України до 2021 року.