“Морська адміністрація продовжила сезон річкової навігації на Дніпрі до 15 січня 2021-го. І якщо надалі погода дозволятиме, ми хочемо здійснювати цю навігацію цілий рік”, — зазначив очільник міністерства.
У відомстві зауважили при цьому, що попри коронакризу та зміни до держбюджету капремонт шлюзів на Дніпрі триває. Фінансування цих проектів йде за рахунок єврокоштів у розмірі 232,2 млн грн, які були отримані на початку серпня.
Додамо, у листопаді бізнес-спільнота закликала не припиняти судноплавство по Дніпру, оскільки наразі погодні умови є сприятливими, і, враховуючи досвід минулого року, можуть залишатися такими протягом усього зимового сезону.
За даними АМПУ, за підсумками січня-листопада 2020 року вантажні перевезення головною рікою України Дніпром досягли 10,05 млн т, що на 747,8 тис. т менше, ніж за аналогічний період 2019 року. Було здійснено 10 473 рейси, що на 5,3% менше, ніж за 11 місяців 2019 року.
За звітний період значний ріст показали перевезення нафтопродуктів, +16% до 43,4 тис. т, металопродукція +9,1% до 1,67 млн т, та будівельні матеріали +7,3% до 5,14 млн т. За 11 місяців обсяги перевезення зернових по Дніпру скоротилися майже на третину. Так, за звітний період по Дніпру було перевезено 3,19 млн т зернових, тоді як в минулому даний показник становив 4,43 млн тонн, додали в АМПУ.
Нагадаємо, 3 грудня Верховна Рада ухвалила законопроект про річковий транспорт.