Деталі
Фаховці КП “Київавтошляхміст” провели обстеження споруди на просп. Перемоги біля станції метро “Берестейська”. 1 липня у конструкції шляхопроводу врізалась вантажівка із газоблоками. Силовий вплив викликав додаткові напруження та спричинив руйнування бетону в найбільш слабких (перенапруженних) місцях споруди.
Раніше
У Києві стався частковий обвал Берестейського шляхопроводу. Як повідомили у патрульній поліції, частково перекрили рух під мостом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДТП у Києві: вантажівка врізалася у міст
Додамо
Найбільш втомленим у Києві є Шулявський міст. За останні 5 років він обвалювався уже двічі.
Так у 2020 році на Шулявському мості впали три стовпи освітлення, внаслідок чого рух мостом було обмежено.
Також Кличко та замовник будівництва звернулися до поліції.
Вперше ж обвал на Шулявському мосту стався у лютому 2017 року. Тоді міський голова Віталій Кличко сказав, що міст втомився. Соцмережі підхопили його вислів і перетворили на мем.
Зазначимо, що компанія “Північно-український будівельний альянс”, яка виграла тендер на реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Вадима Гетьмана (Шулявський міст) у Києві, за висновками Антимонопольного комітету, діяла у змові з іншою компанією.
Як раніше повідомляв УНН, у 2017 році початкова розрахункова вартість проекту становила 400 млн грн , але у 2019 році кошторисна вартість проекту реконструкції Шулявського мосту була збільшена до 1 050 млрд грн, з яких 716 млн виділено на будівельні роботи, а решта коштів — на обладнання та інші витрати, а пізніше зросла до 1,726 млрд грн.