Міланська вулиця Віа Монте Наполеоне вперше обійшла Нью-Йорк та Лондон як найдорожча вулиця для шопінгу в світі, на тлі того, як італійське місто отримує вигоду від припливу заможних туристів і жорсткої конкуренції за елітну нерухомість серед брендів класу люкс, повідомляє Financial Times, пише УНН.
Деталі
Максимальна орендна плата, яку орендодавці можуть стягувати з люксових рітейлерів на вулиці, зросла на 11 відсотків за рік до 20 000 євро за квадратний метр на рік, що є найвищою орендною платою для магазинів серед усіх 138 світових торгових напрямків, які відстежує група нерухомості Cushman & Wakefield.
Це перше європейське місто, яке очолило список за 34 роки.
У Мілан спостерігалися наплив туристів, які витрачають великі гроші, а також хвиля переїздів з-за кордону, на тлі того, як професіоналів і надбагатих людей заманили щедрі схеми податкових пільг.
Тим часом рітейлери предметів розкоші посилили конкуренцію за найбажаніші місця - сплачуючи великі гроші за купівлю чи оренду торгових площ.
Kering, група компаній класу люкс, якій належать Gucci та Alexander McQueen, заплатила 1,3 млрд євро за придбання будівлі на Віа Монте Наполеоне у Blackstone у квітні - найбільша угода з нерухомості в Європі за два роки.
Томас Казоло, керівник відділу роздрібної торгівлі в Італії в Cushman & Wakefield, сказав, що бренди класу люкс "вклали багато грошей, щоб мати найкраще місце розташування... проблема у тому, що можливостей мало".
Chanel та Gucci відкрили нові магазини на Віа Монте Наполеоне минулого року. За даними Cushman & Wakefield, за останні два роки орендна плата на вулиці зросла на 30 відсотків, тоді як на П'ятій авеню в Нью-Йорку - раніше найдорожчій вулиці - зростання орендної плати у 2024 році залишилося на колишньому рівні. Нью-Йорк швидко оговтався від пандемії у 2022 році, але з того часу зростав повільніше.
Мілан порівняно менший за Лондон, Париж чи Нью-Йорк, - головні торгові точки зосереджені в одному районі навколо Віа Монте Наполеоне, що включає кілька вулиць.
"Я думаю, що причина того, що [орендна плата] продовжує зростати, полягає в тому, що вулиця дуже коротка порівняно з П'ятою авеню, Єлисейськими полями або Нью-Бонд-стріт у Лондоні, - сказав Казоло. - Мілан дуже, дуже швидко виріс з погляду інвестицій та міжнародних брендів, які хочуть відкритись".
10 топ-вулиць для покупок класу люкс
Історично сувора фінансова столиця Італії Мілан останнім часом перетворився на популярне місце для покупців предметів розкоші без сплати податків з-за меж ЄС, світових інвесторів та діячів у сферах моди та мистецтва.
2024-й став рекордним роком для туризму в регіоні Ломбардія, який включає озеро Комо, з більш ніж 13 млн прибуттів за перші вісім місяців року. Мілан, столиця регіону, зараз перебуває на шляху до того, щоб перевершити минулорічний рекорд у 8,5 млн відвідувачів, кажуть експерти.
Ця популярність серед надбагатих людей призвела до зростання цін на нерухомість та готелі. Ця тенденція має ланцюгову реакцію у престижних місцях в історичному центрі, де простір для забудови обмежений, вказує видання.
Київ повернувся у рейтинг найбільш комфортних міст22.06.23, 15:16 • [views_1092825]