Протягом 2018-2019 навчального року комітет вніс пропозиції до Закону “Про повну загальну середню освіту”, в Концепцію розвитку педагогічної освіти, до конкурсного відбору електронних підручників, стандартів цифрової компетентності учнів і педагогічних працівників, тощо.
“Якщо створюються цифрові сервіси в галузі електронного врядування, охорони здоров’я та загалом цифрової економіки, необхідно, щоб суспільство, учні, випускники впевнено володіли цифровими навичками”, — говорить Тетяна Нанаєва.
Крім того, експерти комітету доклали зусиль для створення та отримання грифів МОН на два курси програм академій Cisco — “Вступ до кібербезпеки” (17 годин) та “Основи кібербезпеки” (35 годин). Безкоштовне тренінгове навчання з цих курсів на базі Тернопільського національного технічного університету пройшли понад 250 вчителів та викладачів ВНЗ.
Зі свого боку засновник STEM-центру “Сократ” та експерт комітету Сергій Дзюба повідомив, що наразі в рамках громадського проекту розробляються матеріали для вчителів початкової школи з основ кібербезпеки на 16 годин: “Очікується, що навчальні тренінги з кібербезпеки пройдуть близько 550 вчителів міста Київ. Крім того, ці методичні матеріали будуть доступні для всіх охочих онлайн”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Абітурієнтам без ID-картки спростили вступ до ВНЗ
Нагадаємо, наприкінці 2016 року соціальна ініціатива “IT-школяр” об’єднала освітян за більше 30 представників IT-бізнесу заради оновлення змісту шкільної освіти. В рамках ініціативи в трьох загальноосвітніх школах Києва та Чернігівської області пройшли безкоштовні факультативи з програмування, 3D-друку, VR-технологій, створення сайтів та ігор, управління дронами, тощо. За підсумками факультативів в Києві відбувся учнівський хакатон.
Комітет з цифрових технологій в освіті при Міністерстві освіти та науки утворений в травні 2018 року — на виконання меморандуму між МОН і соціальної ініціативою “IT-школяр”. Це експертно-дорадчий орган, який опікується впровадження сучасних технологій у навчальні програми та учбовий процесс.