“Китайські виробники, незалежно від розмірів компанії, прагнуть до виходу за кордон, — прокоментував ситуацію представник відомства. — Деякі розробники КНР прагнуть до міжнародної експансії шляхом власного розширення, інші намагаються зміцнити позиції на світовій арені шляхом злиття і поглинань іноземних партнерів”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Помер творець “танчиків” і Pac-Man
За його словами, Китай — один з ключових експортерів онлайн-ігор на глобальному ринку: останнім часом китайський продукт набуває популярності в Росії, Республіці Кореї, Японії, країнах Близького Сходу і Південно-Східної Азії, а також в Європі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Неповнолітній вистрибнув з 7 поверху через заборону грати в комп’ютерні ігри
Згідно зі спостереженнями китайських урядових аналітиків, найбільший популярністю у іноземній аудиторії користуються такі створені в КНР комп’ютерні ігри, як King of Glory, також відома під назвою Honour of Kings, компанії Tencent і Perfect World від розробника Beijing Perfect World.
Нагадаємо, перший віце-прем’єр, глава Мінекономрозвитку Степан Кубів обговорив з китайськими інвесторами будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту “Київ”.