Аналогічний процес буде запущений в Сінгапурі та Аргентині протягом наступних місяців. Нині до реєстру соцмережі уже включені понад 50 країн, і додавання ще чотирьох держав обґрунтовується тим, що в них "наближаються вибори або запровадження будь-яких нових адміністративних норм".
Вимоги щодо публікації політичної реклами включають, зокрема, вказівку на повне ім'я особи або назву організації, яка її оплатила. Ця інформація з'являтиметься безпосередньо у самій рекламі. Крім того, більш детальна інформація про оголошення - наприклад, статистика переглядів - зберігатиметься протягом семи років у спеціальному архіві Ad Library. Facebook запевняє, що прагне до прозорості даних про рекламодавців, а також продовжує "боротьбу з іноземним впливом на вибори в різних країнах світу".
Нагадаємо, американська компанія Facebook вирішила збільшити витрати на рекламу у всьому світі, щоб відновити довіру користувачів після витоків персональних даних і помилок у її політиці конфіденційності.