“І акції, і знижки, і розстрочки — всі програми, спрямовані на зменшення витрат інвестора при купівлі нерухомості, працюють добре. Сказати, що якась з програм працює краще за інших, не можна. Кожен інвестор вибирає найбільш прийнятну для нього схему оплати майбутньої квартири або комерційної нерухомості”, — сказав А.Мачковський.
Він наголосив, що завдання забудовника не тільки отримати гроші авансом, а й грамотно ними розпорядитися, і в обумовлений термін надати інвестору нове житло.
“Програми лояльності працюють у всіх цінових сегментах, будь то бізнес-клас або економ. Акції іноді проводимо не тільки на певний період, а й на певний об’єкт. Наприклад, коли тільки починаємо роботи на ділянці, або коли непроданими в ЖК залишається все пара-трійка квартир. Що ще хочеться підкреслити, що в „Київміськбуді“ до кожного інвестора індивідуальний підхід. Завдання менеджера з продажу не тільки знайти найкращий варіант від очікуваного, а й запропонувати найзручнішу схему покупки. Адже часто покупка своєї квартири — це найбільше фінансове вкладення людини, і важливо допомогти йому в цьому. Принаймні для компанії, яка цінує і поважає своїх покупців”, — пояснив експерт.
За словами представника холдингу, “Київміськбуд” надає своїм інвесторам цілий ряд програм лояльності, які розповсюджуються на всі об’єкти компанії, а саме постійно діють знижки за умови 100% або 50% оплати, розстрочка, кредит, а також є програма “Винагорода за довіру”, яка дозволяє інвестору отримувати пасивний дохід.