Цитата
“АМКУ має розпочати розслідування і в підсумку прийняти рішення, чи має місце певна дискримінація з боку компанії Scania Україна окремих дистриб’юторів, чи має місце можлива змова Scania Україна з іншими дистриб’юторами, і яким чином це вплинуло і на компанію „Журавлина“, і на інших потенційних дистриб’юторів в цій галузі. І те, що АМКУ з формальних підстав відмовився розглядати цю заяву і має її розглянути — це вже на сьогодні підтверджено рішенням суду, а отже це точно компетенція комітету”, — зазначила Загребельська.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Не витримали тиску чи умов контракту: чому українські дилери судяться зі шведським імпортером Scania Україна
Деталі
У випадку, якщо АМКУ підтвердить, що дистриб’ютор Scania Україна утискала окремих дилерів і порушувала принцип добропорядної конкуренції, щоб витіснити українських дилерів із ринку, то на неї очікують санкції.
“До 10% річного доходу компанії Scania Україна за рік, що передував порушенню. Тобто якщо, наприклад, рішення буде прийнято у 21 році, то це до 10% доходу компанії за 20 рік. З іншого боку АМКУ також може зобов’язати Scania Україна вжити заходів, щоб припинити це порушення антимонопольного законодавства, в тому вигляді, в якому АМКУ буде вважати це найбільш ефективним”, — пояснила Загребельська.
Доповнення
Відзначимо, що у 2017 році Європейська комісія оштрафувала шведський концерн Scania, який випускає вантажні автомобілі та автобуси, на 880 мільйонів євро за участь у змові з конкурентами, що є порушенням добропорядної конкуренції.
Нагадаємо, ексголова Scania Україна виступив на захист українського дилера “Журавлини” у конфлікті проти шведського імпортера вантажівок. За його словами, причиною конфлікту та подальших судових позовів шведського імпортера з українським дилером “Журавлина” стали нові невигідні умови контракту для українських дилерів і тиск з боку тодішнього керівництва Scania Україна.