Напій буде призначений в першу чергу для виходу на швидко зростаючий японський ринок “чжухай” — ринок напоїв з фруктовими смаками, що містять близько 5% алкоголю.
Новина про алкогольний експеримент з’явилась на веб-сайті компанії, де минулого місяця було оприлюднено текст інтерв’ю з президентом японського філіалу Джорджем Гардуньо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Coca-Cola розповіла, як боротиметься із відходами від своєї продукції
Відповідаючи на питання про те, які нові продукти він очікує вивести на ринок у 2018 році, Гардуньо зазначив, що компанія планує експеримент з продуктом в категорії, відомій в Японії як “чжухай” — “консервований напій, що включає алкоголь”.
Гардуньо зазначив, що план виходу на ринок є прикладом того, як компанія вивчала можливості поза його основними напрямками.
“Кока-Кола завжди зосереджувала свою увагу на безалкогольних напоях, і це буде невеликий експеримент на певному шматочку нашого ринку”, — сказав він.