Цитата:
“Birdwatch дозволить людям ідентифікувати в повідомленнях Twitter інформацію, яка, на їхню думку, вводить в оману, і писати замітки, що розкривають зміст (запису). Ми вважаємо, що такий підхід допоможе швидко реагувати на поширення оманливої інформації шляхом додавання даних, яким люди довіряють і вважають цінними. в кінцевому підсумку ми прагнемо зробити замітки видимими безпосередньо в самих твітах...”, — йдеться в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Антимонопольне відомство ЄС зацікавилося рекламними сервісами Google
Деталі
На даній стадії розробки замітки, що додаються до записів, буде видно тільки на окремому сайті Birdwatch, де у пілотному проекті беруть участь деякі користувачі. Вони зможуть оцінити корисність інформації від інших коментаторів. У компанії також відзначили, що на стадії розробки будуть вирішуватися можливі проблеми майбутньої системи, наприклад вразливість до маніпуляцій і тиску більшості.
Інформації про те, коли проект буде остаточно запущений, поки не надходило.
Що цьому передувало
Раніше у Єврокомісії оцінили роботу Facebook, Google та Twitter щодо боротьби з дезінформацією.