Як зазначає видання, за останні три роки за блокування конкурентів в сфері онлайн-покупок, смартфонів на платформі Android і онлайн-рекламу компанія Google, найбільша в світі пошукова система онлайн, була оштрафована на загальну суму 8,25 млрд євро (10 млрд доларів).
В даний час компанія стикається з двома розслідуваннями, проведеними Європейським Союзом щодо своєї рекламної практики, зосередженими на технологіях і даних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євросоюз має намір жорсткіше регулювати роботу Google, Amazon та Facebook
Як пише агентство, Google і Facebook разом узяті захоплюють більше половини світового ринку продажів інтернет-реклами. Обидві компанії в даний час є об’єктом позову США по їх угоді 2018 року, завдяки якій Facebook дає клієнтам можливість розмістити рекламу в мережі видавничих партнерів Google.
Компанія Google заявила, що співпрацює з Комісією.
“Ми конкуруємо з багатьма іншими компаніями галузі і надаємо людям детальний контроль над тим, як їх інформація використовується для персоналізації реклами та обмеження обміну особистими даними в цілях захисту конфіденційності людей”, — сказала речниця Google.
Комісія заявила, що анкети, розіслані рекламодавцям, є частиною розслідування використання даних Google.
“Це розслідування охоплює всі сервіси Google, включаючи цифрову рекламу і мережу рекламних технологій”, — заявила в середу представник ЄС з питань конкуренції.
ЄС також хоче знати, чи отримують рекламодавці знижки при використанні посередників Google, які дозволяють рекламодавцям або медіа-агентствам купувати рекламу у багатьох джерел.
Як пише Reuters, у рекламодавців є час до п’ятниці, щоб відповісти на анкету.
Раніше у Єврокомісії оцінили роботу Facebook, Google та Twitter щодо боротьби з дезінформацією.