Відзначається, що в грудні 2016 роки ЄС сповістив компанії про те, що деякі з їх умов користування порушують закон ЄС про захист прав споживачів. Приміром був розкритикований регламент платформ, згідно з яким при бажанні подати на них до суду, громадянин ЄС зобов’язаний звернутися з цією метою в США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Казахстані перестали працювати Facebook і YouTube
Також Facebook, Google і Twitter були звинувачені в недостатніх зусиллях у боротьбі з шахрайством і махінаціями на їх сайтах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google вдвічі збільшив розмір листів користувачам Gmail
Крім того, в посланнях зазначалося, що соціальні мережі повинні докладати більше зусиль в боротьбі з шахрайством і махінаціями на їх сайтах.
На остаточне переформатування послуг платформ дано місяць.