За словами Парцхаладзе, ця ініціатива може сприяти підвищенню стійкості асфальтобетонного покриття до руйнування, та, зокрема, мінімізує утворення такі наслідки як хвилеподібні напливи та вибоїни.
“За підрахунками експертів, такі укріплення ділянки дороги можуть прослужити до 30% довше, ніж звичайні”, — сказав заступник міністра.
Він, зокрема, додав, що більш міцне покриття може облаштовуватися, наприклад, з цементобетону або асфальтобетону з армуванням спеціальними гратами (геосинтетичними, металевими, композитними).
Також, за словами Парцхаладзе, майбутнє проектування такого покриття зможе вплинути на рівень безпеку людей на зупинках, а саме — зменшити гальмівний шлях громадського транспорту до 20%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стала відома середня зарплата працівників Мінрегіону
Як повідомляв УНН, у Київській міській раді зареєстрували рішення щодо заборони змінювати форму вікон, балконів і встановлювати кондиціонери на фасадах історичних будівель.