Важливість ухвалення законопроекту важко переоцінити, каже нардеп.
"Насамперед тому, що ця галузь всі роки незалежності України існувала, фактично, без нормативно-правової бази. Це абсолютно неприпустимо. Водні шляхи України – надважливий компонент її загальної транспортної інфраструктури. І, якщо ми серйозно розраховуємо на розкриття транзитного потенціалу нашої країни, говоримо про її економічний розвиток та інвестиційну привабливість, то неможливо залишати без правового регулювання галузь стратегічного значення", - каже Скічко.
Він додав, що сподівається на підтримку колег під час ухвалення законопроекту.
"Маю надіють, що важливість документу розуміють усі мої колеги-депутати незалежно від їхніх політичних уподобань і партійності. Ухвалення законопроекту "Про внутрішній водний транспорт" – це не політика, його потребує економіка нашої країни. Сподіваюсь, що цими міркуваннями керуватимуться усі депутати, коли законопроект розглядатиметься на сесії у другому читанні", - резюмував він.
Зазначимо, що розгляд законопроекту заплановано на середу 30 вересня.
Раніше Президент України Володимир Зеленський виступив за ухвалення закону про внутрішній водний транспорт, що дасть змогу розвинути дешевий вид вантажних перевезень і збереже українські автодороги.
Водночас міністр інфраструктури Владислав Криклій заявляв, що ухвалення цього законопроекту дозволить за кілька років збільшити вантажопотік по річці Дніпро до 35 млн тонн щорічно, розвантаживши при цьому дороги. Також, за його словами, він забезпечить фінансування безпечної річкової інфраструктури і буде стимулювати розвиток суднобудування.