ukenru
u-nimechchini-pridumali-eksklyuzivniy-alkogol-z-morskimi-zholudyami-na-plyashtsi

У Німеччині придумали ексклюзивний алкоголь з морськими жолудями на пляшці

 • 16632 переглядiв

КИЇВ. 13 жовтня. УНН. У Німеччині пивовар-любитель придумав нове пиво з морськими жолудями, вартістю 50 євро за пляшку. Про це повідомляє DW, передає УНН.

Куксхафен — Зепоккен — так по-німецьки називаються морські жолуді, вони ж — вусоногі раки-балянуси. Живуть ці тварини в усіх морях Світового океану і приносять багато головного болю і клопоту судновласникам — цілими колоніями і дуже швидко приростають до днищ кораблів, які через це доводиться регулярно чистити.

Те, що погано для судноплавства, вирішив використовувати з вигодою для себе Олівер Кен — пивовар-любитель з німецького портового міста Куксхафена, біля якого річка Ельба впадає в Північне море.

“Кілька років тому, роздумуючи над тим, як зробити, так би мовити, ексклюзивне піратське пиво, він вирішив провести експеримент. Розлив чергову партію в дві дюжини пляшок для шампанського і на три місяці опустив ці два ящика для дозрівання на дно Ельби — звичайно, ж в секретному місці.

Пару пляшок поклав визрівати в свій підвал, щоб порівняти результати. Влаштувавши потім дегустацію разом зі своїм братом, який також брав участь в цьому проекті, результатами залишився задоволений. Через течію річки вміст пляшок постійно трохи збовтується, вода в Ельбі має постійну температуру, а за кілька місяців самі пляшки набувають незвичайного вигляду — немов пролежали на дні в трюмі затонулого піратського корабля або впали з нього в воду. Все інше — справа фантазії”, — повідомляють на сайті.

Пляшки з “морським” алкоголем пронумеровують, підписують і упаковують в дерев’яні бокси разом із захисними матер’яними рукавичками, щоб клієнти не поранилися об “черепашки-жолуді”. Продається напій в пляшках для шампанського за ціною — 50 євро за пляшку.

Відзначимо, що виробники алкоголю в усьому світі прагнуть надати своїм товарам якоїсь ексклюзивності і незвичайності. Як пояснюють експерти вітчизняного алкогольного ринку, так борються за прихильність споживачів і намагаються їх дивувати.

В Україні наприклад, недавно стали виробляти чорну горілку, або слідом за іспанськими законодавцями алкогольної моди — блакитні газовані напої. Відмінність вітчизняних в тому, що фарбують їх не за допомогою хімії, а чорничного соку.

Крім того, на міжнародному алкогольному ринку можна зустріти такі “дива” як зелене пиво або кавуновий сидр.

Такі тенденції фахівці вважають не просто “маркетинговими трюками”, але і відповіддю на попит, який виходить як правило від молодої купівельної аудиторії.

Українські Національні Новини

Новини Світу