“Час — найцінніший ресурс, який неможливо повернути. І я б хотів, щоб ми менше часу витрачали на рутину, а більше — один на одного, на спілкування і радість”, — наголосив засновник МХП Юрій Косюк.
У 2020 році компанія взяла трансформаційний курс з сировинної компанії в кулінарну. Команда МХП постійно вивчає побажання покупців та ухвалює рішення з удосконалення мережі магазинів, кажуть у компанії. Оскільки покупці хочуть менше часу витрачати на приготування їжі, у компанії вирішили підготувати вже повністю готове рішення, запустивши кулінарію у промисловому масштабі.
“Готові страви у М’ясомаркеті — це логічне продовження трансформації компанії МХП з сировинної в кулінарну. Ми пропонуємо нашим споживачам смачні та якісні страви до столу, які готуються професійними кухарами з багатолітнім досвідом роботи на сучасному обладнанні, тільки зі свіжих продуктів і безпрецедентними стандартами харчової безпеки BRC (BRC Global Standard for Food Safety — стандарт з харчової безпеки, що вимагає документального підтвердження якості та безпеки харчової продукції; опублікований британським консорціумом операторів роздрібної торгівлі (British Retail Consortium), визнаний Глобальною ініціативою з харчової безпеки (GFSI) — ред.) Фактично, ми запустили новий стандарт у кулінарії, щоб покращити та полегшити життя людей щодо приготування їжі”, — коментує директор Департаменту маркетингу МХП Олексій Безуглий.
Перелік страв поки що складається з 36 позицій. Це салати — Грецький, Вінегрет, Цезар; гарніри — картопля, каші, овочі гриль; основні страви — азу з картоплею та м’ясом, плов із куркою; м’ясні страви — гомілка куряча гриль, ніжка куряча, відбивні та котлети; сніданки у вигляді млинців, сирників та запіканок та інші страви. У майбутньому планується додавати позиції залежно від бажань клієнта.
Відділи з кулінарією вже запрацювали у дванадцяти магазинах, які розташовані в Київській області, місті Києві, місті Чернігові та в місті Черкасах. Масштабуватися планується на усі магазини мережі.